Welcome Message

HIJAU BULAT (mendepani kesejahteraan rakyat)

..Kehebatan Manusia Bergantung Sejauhmana Kita Hebat Dengan Allah...
twitter

Follow on Tweets

Wednesday

KEDAH DIPERINTAH OLEH KERAJAAN AZIZAN BUKAN KERAJAAN PAKATAN RAKYAT

Kerajaan Kedah nampak gah pada peringkat awal pentadbiran hingga pertengahan. Isu Babi dan Arak dapat diselesaikan dengan baik. Begitu juga isu sampah dapat menyenangkan hati rakyat.

Namun sejak dekat dengan pilihanraya, DS Azizan nampak seperti dah nak ikut rentak UMNO. Perangai DS Azizan yang perongos dan baran kadang-kadang tidak melayakkannya menjadi MB Kkedah.

Isu yang paling hangat ketika ini yang sukar dijawab oleh pimpinan PAS sendiri ialah isu KUIN. Bermula isu Mahasiswa KUIN , DS Azizan setuju guna AUKU dan akta setaraf dengannya sehinggalah masalah staf KUIN yang akhirnya dengan lantang berdemo untuk pecat Rektor mereka namun sebaliknya dihalnang oleh DS Azizan

Menurut sumber, demo staf KUIN  yang berlaku pada hari selasa dan pada keesokan harinya adalah mesyuarat exco, majoriti exco bersetuju untuk pecat Dato Jamil, Rektor KUIN, namun DS Azizan guna kuasa veto kuku besinya untuk menyelamatkan Dato jamil. 

DS Azizan lebih rela PAS kalah daripada D Jamil dipecat.

Semua masyarakat dah mula buka mata di atas kepincangan pemerintahan DS Azizan. Kami dah tak larat nak bela kamu dah wahai DS Azizan, kami jawab lagu lain , hang buat lagu lain.

memang DS Azizan cari nahas betul, jangan pakai otak sendiri saja. Dalam pemerintahan Islam kena syura, tawadhuk, akal bohlah tang kepala bukan kepala lutut DS Azizan oiiii.


Daripada kita memerintah bagi lesen hiburan mereta ceruk, gambar billboard pun nak letak yang tutup uaurat pun payah, buat zalim pada student dan staf KUIN, isu balak, semua ni dapat dosa jaa, baik kita jadi pembangkang lebih baik daripada pemerintah yang zalim dan berdosa.

No comments:

Post a Comment