Welcome Message

HIJAU BULAT (mendepani kesejahteraan rakyat)

..Kehebatan Manusia Bergantung Sejauhmana Kita Hebat Dengan Allah...
twitter

Follow on Tweets

Sunday

AZIZAN KEKAL, PHAHROLRAZI DAN ISMAIL TERIMA EXCO : BELUM MUKTAMAD?


Seperti yang dijangka pengumuman yang dibuat oleh Jawatankuasa PAS pusat sesuatu yang dijangkakan..  Datuk Phahrolrazi Zawawi dan Datuk Dr Ismail Salleh diminta untuk menerima semula jawatan exco manakala DS Azizan kekal sebagai MB Kedah.

Setiausaha agung PAS, Datuk Mustafa Ali berkata, isu tersebut diputuskan demikian dalam mesyuarat khas di antara pemimpin berkenaan Sabtu lalu, termasuk bersama pesuruhjaya negeri itu, Datuk Seri Azizan Abdul Razak.
"Kita telah memaklumkan keputusan tersebut secara lisan dan saya yakin kedua-dua mereka menerima keputusan tersebut.

"Buat masa sekarang tidak ada sebarang andaian negatif dilakukan terhadap keengganan mereka menerima keputusan tersebut," ujarnya.

Namun adakah ini beerti penyelesaian sudah berlaku dan isu ini diselesaikan dengan mengambil kira asas akar umbi masalah yang berlaku, atau hanya melihat kepada kelemahan PAS Kedah yang perlu ditutup hanya kerana PRu 13 hampir tiba. bagaimana dengan penyelesaian terhadap kelemhan ?

Jawapan ini mungkin akan terjawab pada petang ini selepas asar kerana menurut sumber satu sidang media akan diadakan di kediaman Datuk Phahrolrazi Zawawi. Perlu diingat Datuk Phahrolrazi Zawawi adalah seorang yang tegas dengan pendirian. Datuk Phahrolrazi Zawawi tidak akan mengeluarkan kenyataan melainkan setelah berbincang dan bersetuju dengan rakan-rakannya di kalangan pimpinan tertinggi Dewan Ulamak PAS Kedah.

Kita tunggu sahaja kenyataan balas , respon Datuk Phahrolrazi Zawawi terhadap keputusan Pas Pusat pada petang ini.? Apa pun yang berlaku semua mahukan kebaikan kepada Kerajaan Kedah. 

No comments:

Post a Comment